http://www.youtube.com/watch?v=iRYvuS9OxdA&autoplej=1&kolorek=000000&lup=1&typek=800

sobota, 26 stycznia 2013

Przepraszam...

Wszyscy moi czytelnicy!
Chcę was przeprosić... Dopominacie się o nowe rozdziały, a ja po prostu...przestałam pisać.
Moje pomysły się wyczerpały. Nie wiem, jak dalej kontynuować tę historię. Mam jednak też dobrą wiadomość :)
Zaczęłam pisać opowiadanie pod tym adresem: [KLIK]
jeżeli mój styl pisania wam odpowiada, to zapraszam :)
Ten blog narazie zostaje zawieszony. Co nie oznacza, że go zostawiam. Może jeszcze kiedyś do niego wrócę :)
Pozdrawiam was wszystkich, przepraszam, jeśli was zawiodłam.

5 komentarzy:

  1. Ten nowy blog, to też będzie opowiadanie o 1D czy nie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda :((( historia zapowiadała się ciekawie, ale mówi się trudno...
    Życzę weny do nowego bloga i pozdrawiam Ada :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog , mam pytanie co to za piosenka która leci u góry w tym odtwarzaczu ?

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany, szkoda. O opowiadanie jest świetne, ale mówi się trudno. Mam nadzieję, że jednak kiedyś zaczniesz pisać dalej. :) Będę czekać <3
    http://neverforgetaboutyou-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, szkoda. Jest mi strasznie smutno, nie wiem co powiedzieć. ;( Mam nadzieję, że wkrótce dokończysz pisać.

    OdpowiedzUsuń